menu

Co jeść, aby mieć płaski brzuch?

20.03.2017, godz. 09:00
plaski-brzuch
foto: EAST NEWS

Płaski brzuch to zasługa nie tylko odpowiednich ćwiczeń, ale przede wszystkim, tego co jesz! Dieta jest kluczowa w odchudzaniu. Dlatego jeśli chcesz cieszyć się płaskim brzucha, powinnaś do swojej diety włączyć kilka produktów, które mają właściwości odchudzające.

Najszybciej tkanka tłuszczowa gromadzi nam się w okolicy brzucha. I wtedy możesz zapomnieć o obcisłych sukienkach! Na szczęście istnieje prosty i skuteczny sposób na pozbycie się tłuszczu z brzucha i boczków. Wystarczy tych kilka produktów do swojego menu planując swoje posiłki w ciągu dnia. I co ważne - możesz je jeść do woli, bo nie tuczą i są zdrowe.
1. Migdały - zawierają błonnik i białko, dzięki czemu zmniejszają apetyt
2. Fasola i rośliny strączkowe - wspomagają spalanie tłuszczu i budują mięśnie
3. Szpinak - ogranicza apetyt
4. Jabłka - są niskokaloryczne, ale sycące i przyspieszają trawienie
5. Papryka czerwona - zawarte w niej beta-karoten i likopen przyczyniają się do utraty wagi.

Zobacz: 3 sposoby na wyszczuplenie konkretnych partii ciała

Przeczytaj też: Ewa Chodakowska zdradza, jak złe jedzenie wpływa na organizm. Koniecznie przeczytaj!

Źródło: VideoKuchnia
WIĘCEJ STYLU ŻYCIA